Awards 2018

Awards for Dea Open Air International Film Festival

Për çmimin DEA për idenë më të mirë në Filmin me metrazh të shkurtër, u nominuan

  1. Udhëheqës – Katia Priwieziencew – Poloni 2018
  2. Fatkeqësi – Séverine De Streyker, Maxime Feyers – Belgjikë 2017
  3. 100 Rubla për një ëndërr – Ivan Artemov – Rusi 2018

Fitues u shpall: Fatkeqësi – Séverine De Streyker, Maxime Feyers – Belgjikë 2017

 

Për çmimin DEA për Montazhin më të mirë në Filmin me metrazh të shkurtër, u nominuan

  1. E Jona  – Dominique Preusse – Francë 2017
  2. Provë besimi – Vilma Kartalska – Bullgari 2017
  3. Fatkeqësi – Séverine De Streyker, Maxime Feyers – Belgjikë 2017

Fitues u shpall: E Jona  – Dominique Preusse – Francë 2017

 

Për çmimin DEA për Regjinë më të mirë në Filmin me metrazh të shkurtër, u nominuan

  1. E Paftuar – Kevin Bouvyer, Marta Chyczewska – Francë, Poloni 2017
  2. Udhëheqës – Katia Priwieziencew – Poloni 2018
  3. Shën Hubert – Jules Comes – Gjermani, Belgjikë 2017

Fitues u shpall : Shën Hubert – Jules Comes – Gjermani, Belgjikë 2017

 

Për çmimin DEA për Filmin më të Mirë me metrazh të shkurtër, u nominuan

  1. Talia – Toni Bestard – Spanjë 2017
  2. E Jona – Dominique Preusse – Francë 2017
  3. Fatkeqësi – Séverine De Streyker, Maxime Feyers – Belgjikë 2017

Fitues u shpall: Talia – Toni Bestard – Spanjë 2017

 

Për Çmimin Special të Medias në Konkurimin e Filmit të Shkurtër, u nominuan:

  1. Talia – Toni Bestard – Spanjë 2017
  2. Paulina, plaku dhe breshka – Gjermani  2017
  3. Dita kalon, fillon mëngjesi – Lina Erzen – Slloveni 2017

Fitues u shpall: Dita kalon, fillon mëngjesi – Lina Erzen – Slloveni 2017

 

Për Çmimin Special të Medias në Konkurimin e Filmit me Metrazh të Gjatë u nominuan:

  1. Temperament – Steffen Hacker – Gjermani 2018
  2. Det i zbrazët dhe shterp – Lucas Parnes, Jesús Serna – Spanjë 2018
  3. Jetë sublime – Luis Diogo – Portugali 2018

Fitues u shpall: Jetë sublime – Luis Diogo – Portugali 2018

 

Për çmimin DEA për Skenarin më të mirë në Filmin me Metrazh të Gjatë, u nominuan

  1. Jetë sublime – Luis Diogo – Portugali 2018
  2. Det i zbrazët dhe shterp – Lucas Parnes, Jesús Serna – Spanjë 2018
  3. Reflektim i humbur – Elena Zhigaeva – Federata Ruse 2018

Fitues u shpall : Jetë sublime – Luis Diogo – Portugali 2018

 

Për çmimin DEA për Kamerën më të mirë në Filmin me Metrazh të Gjatë, u nominuan

  1. Temperament – Steffen Hacker – Gjermani 2018
  2. Reflektim i humbur – Elena Zhigaeva – Federata Ruse 2018
  3. Det i zbrazët dhe shterp – Lucas Parnes, Jesús Serna – Spanjë 2018

Fitues u shpall : Reflektim i humbur – Elena Zhigaeva – Federata Ruse 2018

 

Për çmimin DEA për Aktorin më të mirë në Filmin me Metrazh të Gjatë, u nominuan

  1. Christoph Jungmann – Ftillo jetën tënde – Zvicër/Gjermani 2018
  2. Esther Maas – Temperament – Gjermani 2018
  3. Rodrigo Garcia Olza – Det i zbrazët dhe shterp – Spanjë 2018

Fitues u shpall : Christoph Jungmann – Ftillo jetën tënde – Zvicër/Gjermani 2018

 

Për çmimin DEA për Regjinë më të mirë në Filmin me Metrazh të Gjatë, u nominuan

  1. Steffen Hacker  – Temperament – Gjermani 2018
  2. Lucas Parnes, Jesús Serna – Det i zbrazët dhe shterp – Spanjë 2018
  3. Luis Diogo  – Jetë sublime – Portugali 2018

Fitues u shpall : Temperament – Steffen Hacker – Gjermani 2018

 

Për çmimin DEA si Filmi i mirë me Metrazh të Gjatë, u nominuan

  1. Det i zbrazët dhe shterp – Lucas Parnes, Jesús Serna – Spanjë 2018
  2. Temperament – Steffen Hacker – Gjermani 2018
  3. Jetë sublime – Luis Diogo – Portugali 2018

Fitues u shpall : Det i zbrazët dhe shterp – Lucas Parnes, Jesús Serna – Spanjë 2018

 

Për Çmimin inkurajues DEA për Filmin më të mirë studentor u nominuan:

  1. Respekti i fundit – Reut Dagbar Agami – Izrael 2018
  2. Pola – Edyta Rembala – Poloni – 2017
  3. Day passes, morning beginns – Lina Erzen – Slloveni 2017

Fitues u shpall : Respekti i fundit – Reut Dagbar Agami – Izrael 2018

 

Çmimi i DEA Mirënjohjes shkoi post mortum për piktoren grimiore Liliana Tesho.

 

DEA Homazh – post mortum – shkoi për mikun e vyer të DEAs dhe drejtorin brilant të fotografisë,  Leonard Qëndro.

The cinema is trying to overcome a serious crisis …
This time a global crisis …
This is not the first cinema crisis …
It is not even its first global crisis …

But in contrast to its previous crises – outside it or partially inside it, this
crisis threatened and still threatens the motive of the existence of cinema
in modern times …,
the desire to consume the film together…

fb. ig. yt.