Image Alt

Press Release 2014

DEA OPEN AIR

International Filmfestival – Saranda 2014  

 

Juria e Filmit me Metrazh të Gjatë, e përbërë nga: Isa Qosja (kryetar), Hans Kohl dhe Karafil Shenaj, dha këto çmime :

DEA për Filmin e gjatë më të mirë: Perëndimi”i regjisorit Christian Schwochow – Gjermani 2013

DEA për Regjinë më të mirë në konkurrimin e filmit të gjatë: « Në shtëpi » – i regjisorit Athanasios KARANIKOLAS, Greqi 2013

DEA për Skenarin më të mirë në konkurrimin e filmit të gjatë: “Ngjarje në Stokholm”- Karin Fahlen, Suedi

DEA për Fotografinë/Kameran më të mirë në konkurrimin e filmit të gjatë: „Verë e qetë“– e regjisores Nana Neul, Gjermani 2013

Çmimin special të jurisë: « Agnus Dei » – i regjisorit Agim Sopi – Kosovë 2011

 

Juria e Filmit të Shkurtër, e përbërë nga: Maren Niemeyer (kryetare), Parta Kelmendi dhe Genc Përmeti, akordoi këto çmime :

DEA për Filmin e shkurtër më të mirë : Kolona (Ujkan Hysaj – Kosovë 2012)

DEA për Regjinë më të mirëIndigo (Zhan-Zhylie Kolet, Belgjikë, 2013)

DEA për Montazhin më të mirë: Paketa (Rafael Aidar – Brazil 2013)

DEA për Idenë më të spikatur (ose Çmimi i TV 21/Kosovë): Uashingtonia (Kostandina Kocamani – Greqi, 2014)

 

Juria e medias, e përbërë nga: Aleksandër Çipa (kryetar), Albana Nexhipi dhe Odise Kote, nderoi me Çmimin e medias :

Fytyrat – (Antonia de Palo – Itali 2013).

Çmimi i publikut të Sarandës shkoi për filmin Delikatesa – me regjisor Stephane Foenkino – Francë 2011

Çmimi i TV Klan shkoi për filmin  Lërini të qëndrojnë – me regjisor Ali Awtar – Irak/Britani e Madhe 2013

DEA – në shenjë inkurajimi për fillim premtues të një karriere të sukseshme kinematografike për regjisoren Suela BAKO, për filmin DARKA (Shqipëri 2014)

DEA e Mirënjohjes – dedikuar personaliteteve të shquara të kinemasë, shkoi për regjisoren e njohur, Xhanfise Keko.

 

DEA OPEN AIR International FilmFestival

Zyra e shtypit

The cinema is trying to overcome a serious crisis …
This time a global crisis …
This is not the first cinema crisis …
It is not even its first global crisis …

But in contrast to its previous crises – outside it or partially inside it, this
crisis threatened and still threatens the motive of the existence of cinema
in modern times …,
the desire to consume the film together…

fb. ig. yt.